it was great!

Går dagen var helt perfekt! Jag, Rebecca och Josefin åkte ut till Kärringe, paddlade kanot ut till en ö, såg en utter, ankungar, får, getter och baggar på vår färd. Solade, fiskade. Paddlade tillbaka grillade, drack öl, åkte in till stan och handlade gotte. Upp till Niclas, kollade Robinson, åt "kladdkaka a'la Rebecca", badade bubbelbad och hade spa, kollade på Dreamgirls och sen var det hemfärd. Heeeelt underbart!

Vi hade våra stunder i kanoten när Josefin fiskade, Jag paddlade och Rebecca sjöng massa ramsor, haha!
Josefin tog sitt första dopp (!!), vattnet var inte det varmaste. Jag har grym träningsvärk idag, ganska skönt faktiskt.

Nu sitter jag och äter en välförtjänt frukost efter två timmars powerwalk.. pust!










på ön





massa får :)



Vi stekte en heel del, Josefin behövde värma sig efter sitt dopp!



 

Josefins faster Mona fick en mega lax i laxdammen under grillningen!



Kladdkaka a'la Rebecca



Denna bilden får avsluta en härlig dag!

Nu ska jag duscha, lägga mig i soffan, måla naglarna och bara ta det lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0