full i skratt & gårdagen var toppen!

Började dricka på bakfyllan igår, kändes helt okej faktiskt!
Grille hos nicke med tjejerna, helt crazy! Fick stort herr besök under någon timme men sen vet det tjejkväll med massa tokiga lekar och vi fick så ont i magen av allt skratt. Sen bar det av till Garvaren och Björn Rosenström. Galet kul och det var den roligaste kvällen på länge! När jag kom hem hade jag tydligen ställt mig och gjort kycklingfilé i ugnen. Lagt mig i sängen och ätit, för när jag vaknade i morse har jag fortfarande mat i munnen som en jävla hamster, en gaffel i ena handen och mobilen i andra. Ett halv skrivet sms på mobilen som jag tydligen inte hann skicka innan jag somnade & orkade jag inte svälja maten eller? :P

Iaf.. Nu ska jag möta upp Emelie på maxi och köpa frukost. Sen går vi till Nicke där Rebecca befinner sig för att steka och snacka massa skit :)

hej&hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0