träningsvärk!

Vilken hemsk natt det har varit.. Har inte kunnat sova någonting för att jag har sån fucking jävla träningsvärk! (ursäkta mitt språk). Men har vaknat var tionde minut minst.. När jag skulle kliva upp i sängen ur morse kändes det som att jag kommit i en 99 årings kropp, haha. Det tog mig tio minuter att komma ur sängen och pappa fick hjälpa mig att ta mig till köksbordet :P Funderar på att ta ett bad och mjuka upp musklerna lite.. Känns inte alls roligt att man ska åka buss och tåg idag!! Sen dessutom gå från stationen och hem med min tunga väska..

Jag trodde jag visst var träningsvärk var, men detta slår allt i världen.

Nu ska jag bada..

adios amigos

bilder från gårdagen kommer senare,


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha så resonerade jag med förra året efter GT, fan va träningsvärk man fick men ack va d va värt det! Underbara två timmar var det och underbar 21 km =)

2009-05-20 @ 10:53:31
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0