sliten, jo tack!

Jag börjar fundera på hur lågt mitt immunförsvar är egentligen, nu är jag sjuk igen!! Gick ändå till skolan och jobbade till och med på övertid. Hann med hur mycket som helst och en av mina klänningar är snart färdig. Skönt..

Vi har verkligen världens sjukaste och härligaste klass! Idag startade Rebecca ett salt krig på grund av att Maryanne råkade spilla lite salt på Rebeccas mobil. Det slutade med att Mary hade salt över hela brösten, Rebecca hade salt i hela håret och Maja fick för sig att kasta vatten på Rebecca! haha.. Jag blev även lurad idag (jag är expert på att gå på så dumma saker) haha.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova.. Banne mig om jag är sjuk i helgen! 20 års festen, ska bli rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0