skattjakt

Gårdagen var sjukt kul! Till en början tog våran klass inte alls skattjakten på allvar, men efter att ha fått listorna på vad som ska hämtas så blev alla helt vilda! Sandra var ändå helt klart överlägsen, hon drog ner till bussstationen och hämtade en buss!! haha, helt plöstsligt ser vi en länstrafiken buss stå och tuta på sunnerbos parkering och ut kliver Sandra, hahah!
När skattjakten var över och alkoholen i väskorna började ta slut bestämde vi oss för att festa hemma hos mig, folk kom och gick och jag hade inte koll på någonting kändes det som :P Blandat folk och alla var överallt. De flesta satt förmestadels ute och det var så underbart väder, sommar! Toppen kväll/natt !

Det var dock inte lika kul att städa idag på morgonen.. Golvet var som klister och saker överallt. Som tur var slapp jag mycket disk för att jag var så smart och tänka på plastglas ;P Nu är här iaf stor städat och jag är nöjd efter en god frukost och en härlig dusch!

Nu ska jag till Josefin där jag ska möta upp ett stort gäng, vi ska till Liseberg :D jag ska skrika tills min lungor ger upp! haha

Nu har jag sisådär bråttom igen.. Bilder kommer ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0