rain

Sovmorgon idag till elva, hade faktiskt tänkt att gå upp vid åtta och vara i skolan runt nio för att sy!  Men trött som man är så sabbade jag det ;) Får bli övertid idag igen!

Det regnar ute.. Blir man glad? Svar: nej. Den enda jag skulle kunna tänka mig bli glad över det är Susan, för hennes blommar vattnas! haha

Jag satt och höll på i huuur många timmar som helst med att försöka komma på ett mönster till diamanterna igår.. Det tog 1,5 timme typ att få fast 9 st av de stora och lättste. Kul? Ja faktiskt :D 

Blev ingen löpning med Mr. X, men när jag frisknat till så ;)

Maja kom och hälsade på också! Vi satt och snorade tillsammans ;) haha..
Jag vill bli frisk så jag kan träna!!!!!

Nu måste jag börja göra mig iordning så att jag kommer iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0