pain in the ass!

Det är precis vad denna skoldagen har varit, iaf stor del av den. Inget gick som jag ville idag med klänningen jag tänkt ha i helgen, massa stim (ganska vanligt i vår klass iofs), övertidsjobb idag igen för att få färdigt livet på balklänningen så att jag äntligen kan börja sätta dit alla diamater, näsan rinner, huvudet brinner, magen värker.. Haha ibland får man klaga!

Tiden går för fort.. stoppa den?

Kommer verkligen sakna våran klass efter studenten..

Imorgon är det prov igen, fixar jag det har jag en kurs mindre att tänka på! Gött.


en början på min balklänning som kommer bli liknande..


denna!


Får se hur resultatet blir, än är den inte färdig på långa vägar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0