mexican night & arga grannar

Så jävla sjukt kul igår! Startade med förfest hos Anton, sen gick vi till terraza där det var meningen att vi skulle äta tacobuffé. Jag fick inte i mig en tugga! haha. Det blev mellanfest hos mig och Chinda snodde med sig en hel låda jordgubbar från maxi :P Vi drog oss så småningom till Jonh och sen terraza igen. Alla hånglade med alla verkade det som, vart man än vände huvudet stod det några och slabbade mule :P Dansade till klockan var halv ett sen gick jag och x hem, vi satt i hallen och kollade i skolkataloger :P haha!

Nu till morgonen, vaknade idag av att en av min kärring till granne står i trappuppgången och pratar med någon i telefon och upprepar mitt namn flera gånger samtidigt som hon påpekar hur förjävligt det ser ut utanför! Jag tänkte helvetet med.. Sen går kräket upp till Majas morbror och ber honom komma ner och kolla hur det ser ut. Efter det står hon och plingar på min dörr i 10 minuter nonstop! Gömde mig under täcket och kom på andra tankar :) När kusten var klar gick vi ut och städade och det såg verkligen inte alls förjävligt ut. Fast det låg mosade jordgubbar över hela gräsmattan som vi fick försöka plocka upp :P Mitt i allt plockande kommer kärringen ut och säger att vi inte ska vara ovänner, ööööh? Sen kommer majas morbror ut och förklarar att hon kom upp till honom och han tyckte att hon var dumihuvudet! haha helt rätt. Så pratade vi lite och han var helt på min sida och kärrningen kan ta sig någonstans..

Är förbannat trött men hoppas nog ändå på utgång ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0