mätt & nöjd

hemkommen och är helt proppmätt efter tre pannkakor med glass och sylt på! But damn it was good ;)

Jag försöker nu sitta och intala mig själv att jag inte kommer försova mig imorgon, ju mer jag intalar mig det ju mer kanske jag tror på det också, och slutligen kanske jag börjar komma upp på morgonen :P

På lördag blir det förmodligen fest i Göteborg, det ser jag fram emot!
Skönt och inte festa i Ljungby för en gång skull och träffa nytt folk.
Därför det ska bli så skönt att flytta till Oslo där man slipper småstadssyndromen: alla känner alla (eller vet iaf vilka alla är), skit snack, rykten osv osv..

nej om jag ska komma upp imorgon måste jag lägga mig nu, först en snabb dusch!

I say goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0