It's to late!

Jag kan nog vara den tröttaste människan på denna planet! Hur lyckas man försova sig i princip varje dag under en två veckors period? :P Jag måste skärpa mig! Jag är inte en sån som kommer försent, jag är alltid tidig annars. Passa tider har alltid varit min grej, men nu är jag ganska besviken på mig själv faktiskt. Måste komma i säng tidigare på kvällarna, åtta timmars sömn för min del annars är jag körd.

Det är omöjligt att  försöka sova när man kommer hem efter skolan, hur trött man än är. Man får bara ångest över allt som man måste hinna färdigt med och hur få dagar det är kvar i skolan.

Pratade med Jenny igår med, båda ser verkligen fram emot flytten. Vi kommer ha super kul ihop syster och jag.

Nej nu måste jag skynda på och dricka upp mitt kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0