hem!

Min buss går om mindre än en timme så nu sitter jag och stress äter ett knäckebröd!
Har varit hos min älskade morbror och mina kusiner och hämtat lite saker. Känns alltid lika tungt att gå där i från, för man vet aldrig om det är sista gången man ser honom..

Är mer taggad än någonsin nu inför Göteborgs varvet imorgon! Har fått så mycket pepp nu och det ska bli en grym utmaning och ett minne för livet. Jag ska ta mig runt och inte nog med det, jag ska få en bätte tid än min motståndare ;)

Väl kommen till Varberg ska jag gå upp till min kära farfar som jag inte träffat på låååång tid!

Nu måste jag packa, ta ut pengar och hinna köpa frukt jag kan ha med mig på buss & tåg.

Jag hatar stress för övrigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0