hard work work

Vilken dag det har varit! Både fruktansvärd och ändå så rolig.. Skoldagen för oss började klockan 07.00 och hemma var man efter 19.00. Är heeelt slut! Genrep och stress för att få färdigt några sista plagg, puh!
Men imorgon är äntligen den efterlängtade modevisningen. Ska faktiskt bli skönt när den är slut också och man kan återgå till det normala..

Nu måste jag fixa massor inför imorgon sen lägga mig tidigt, uppstigning samma tid!

All kred i världen till min kära Rebecca som sliter arslet av sig för att allt ska bli så bra som möjligt!

hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack vännen! Men jag tycker ni är minst lika duktiga!:)

2009-05-26 @ 06:19:00
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0