Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost, lite sent kanske?
Nej faktiskt inte, för egentligen har jag sovmorgon till 9:35, men jag var uppe vid 7.15 och tänkte begé mig till skolan så fort jag druckit upp kaffet, för att sy! Blev färdig med min utspringskorsett igår och har äntligen börjat på Emmy's balklänning.

Fick så otroligt dåliga nyheter igår, först ville jag inte tro att det var sant..
Min modell Joel kan inte gå modell längre för att vi flyttade datumet på modevisningen!! Jävla åttor.
Självklart är detta inte hans fel, men det måste lösas så snart som möjligt, och på något vis!

Nu ska jag borsta tänderna, packa min väska och gå till skolan.

( är fortfarande chockad över att jag orkade ta mig upp klockan sju när jag inte ens behövde )

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0