ge mig imorgon

dumma dumma dumma mig !!

Jag borde varit hemma och pluggat igår.. Nu kan jag inte göra provet (igen!!) för att jag inte läst på.. crap!
Idag är det övertid och hård plugg som står på listan! Det finns så himla mycket jag vill hinna med varje dag, men tiden är för knapp.. Skönt med lång helg, då ska jag hinna med massor!

Imorgon är det skattjakten, could be fun!
Vi vet redan att vi inte kommer vinna, men på riverracet, då ska ni få se på vinnarskallar ;P

Nästa vecka, den 26e, är det våran årliga modevisning! Känns inte bra alls just nu faktiskt, kommer förmodligen inte blir klar med min balklänning tills dess så att jag kan visa upp den, måste sy klart min utspringskjol, en svart tunika, ett linne, balklänningen jag syr till Emmy.. You name it!

nu går tiden för fort & jag hinner inte med!

nej nu måste jag till skolan och det på momangen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0