ZARA

hej hej hallå!

Var på ZARA på Karl-Johan idag och pratade med chefen! Allt gick kanon och det enda hon ville var ha lite telefonnummer till mina tidigare praktik platser sen hade jag kunnat børja jobba imorgon. Skulle læmna det imorgon. Men nær jag kom hem ringde Jenny från sin ZARA butik i kolbotn och sa att jag fått jobb dær! Så efter lite tankeverksamhet har jag bestæmt mig før att avsæga mig jobbet på Karl-Johan och jobba tillsammans med Jenny i Kolbotn :) Jag ska stå i kassan! haha, bæst att børja læra mig deras pengar :P Faan va kul det ska bli!!! Får pendla lite men det gør inget och det ær inte långt alls!
Efter att ha varit på ZARA på Karl-Johan gick jag några timmar i Oslo City och ønskade att jag hade oændligt med pengar.. Hittade så sjukt mycket jag vill ha, skor, klæder, væskor m.m. Sen gick jag en runda till Slottet och lade mig i parken och solade! Hærligt. Har inte varit ett moln på himlen idag och strålande sol. Jag klagar inte!
Nær Jenny och Emma slutar jobbet ska vi + Ådne ut och springa..
Blir nog inte att jag kan komma hem till midsommar :'( :'( :'( driiiit....
Lyssnar på massa låtar från førra året jag och Rebecca var i Halmstad, fyfan va roligt vi hade! Bæsta midsommar någonsin! Længtar tillbaka till den dagen...

Rebecca, vill du ha ett jobb på ZARA så kom hit nu!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0