pump it

ær det inte hærligt att bara ta hand om sig sjælv rejælt ibland? Precis vad jag gør nu. Lugn hemma kvæll med tænda ljus och skøn musik! Har fixat massor och tænkte lægga mig i badet nu. Det ær stressigt att bo i en stad som Oslo, men jag trivs :)

Låtar som går hett hær just nu:

The Outfield - Your Love
Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Night

Værldens bæsta sambo Emma ska fixa mitt hår inom kort :) Hur sæger jag inte, det blir en surprice! Kommer ændå inte kunna hålla mig før att sæga det, men eftersom det ær ett litet tag till tills vårt projekt blir av så sæger jag inget. Jag længtar som fan och det kommer bli kanon! Emma ær frisør och galet duktig må jag sæga.

Jag hade behøvt åka hem på onsdag kvæll, men eftersom att jag jobbar på torsdag måste jag avboka lite saker hemma. Vi har salg på Zara på torsdag, eller det børjar då. Kuuul. Så ær jag off på onsdag också, ganska lagom mitt i veckan tycker jag!

Jag hoppas på strålande sol imorgon, inte ett moln på himlen och 30 grader varmt, før jag vill soooola!!

Tackar X før alla søta sms ;)

Nej nu blir det badet.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0