all or nothing.

Nu vet jag varken in eller ut. Men saken ær att det har blivit ændrade planer igen.. Jag kommer alltså inte hem på fredag. Jag kommer hem næsta vecka istællet! Det ær førjævligt att jag inte kan komma i helgen.

Så imorgon blir det till att fira midsommar hær i Oslo med Jenny's svenska vænner. Som tur ær kænner jag redan många av dem sen innan, haha.
Midsommarstång, kransar, snappsvisor.
Det kommer aldrig bli som Halmstad med Rebecca...

På lørdag blir det grille hos min chef på ZARA, kan bli spænnande!

Men det blir en alkoholfri helg før mig har jag bestæmt mig før nu nær det inte blir Halmstad.

Funderar skarpt på att ta en løpar runda och lite powerwalk på det, men nu nær jag vænde mig om och tittade ut så ångrade jag mig ganska fort. Det spø regnar! :( men som man sæger, det finns inga dåliga væder bara dåliga klæder!
Jag vill ju så gærna træna!! Arsle. Det slutar nog regna snart, då jævlar.

Jag har så førbannat dåligt samvete før att jag inte ska hem i helgen och fira med mina vænner..

Nu ska jag fixa mig lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0