midsommar & kvælls promenad

Nu har det blivit ændrade planer hær! Jag åker till Sverige på fredag och festar i Halmstad med mina kæra vænner :) Stannar till søndag sen måste jag hem och førbereda mig infør måndagen! Haha kænns som att jag varit borta från dem jætte længe.

Jag, Jenny och Ådne varit ute och gått. As kalas :) Sen gick vi och køpte frukt och yoghurt. Nu har jag duschat, skønt!

Det ær så sjukt, før går man 10 minuter åt høger nær man står utanfør vår port så kommer man till stan och allt stress, men går man 10 minuter till vænster kommer man till landet typ :P Værldens mysigaste runda om man kænner att man vill bort från stan och kænna ro. Nær man går den rundan så går man førbi prinsens sommar stælle också, skulle ta kort, men stod massa vakter utanfør så vågade inte :P







hær inne ær prinsens sommar stælle, galet stort och galet fint!
Længre fram stod vakten :P










mys med syster :)

Nu ska jag ta en kopp the och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0