egentligen helt onødig information!

Jag tænkte på en sak innan, de hær med att flytta kan vara ganska bra faktiskt! Nu vet man ju verkligen vilka som bryr sig om en. Och det ær ju bra før då slipper man lægga energi på de som man vet inte bryr sig! :)

En annan sak jag skrattat åt længe nu ær att det var en som berættade før mig att han læser min blogg och sa "du skriver ju inget intressant", eeeeh?? Varfør i helvete læser du bloggen før då?! Jag skriver inte før din skull, jag skriver før min skull, før att jag tycker det ær kul! Jag vill inte bli nya blondinbella eller bli kænd genom min blogg! Jag skriver det jag kænner før att skriva och om det inte ær intressant så sluta læs då. Men vissa kan inte gøra så heller, før innerst inne ær de så sjukt nyfikna så de måste veta och læsa! Haha..

Jag tror jag har blivit knæpp!
Jag gick ut och powerwalkade i morse innan frukost. Nær jag gått i två timmar, i spøregn, tænker jag "erica du borde nog gå hem nu, du ær ju trots allt lite tørstig". Ville egentligen inte gå hem, men vakterna vid prinsens sommar stælle børjade titta lite konstigt på mig nær jag gått førbi dær typ 5 gånger, haha! Nær jag kommer till porten kommer jag på att jag måste fortsætta 100m till 7eleven før att hæmta nyckeln, blev helt superglad før att jag fick fortsætta gå. Nu har ætit en knæckemacka och vill gå igen.
Ja Erica, du ær knæpp!

Undrar vart Jenny och Emma førsvann :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0