....

Ja du, vart ska man børja?

Grannen som hatade mig (pga alla mina fester), var helt pløtsligt jætte trevlig och bjød på våfflor med sylt och grædde! Jag fick till och med en kram innan jag åkte, haha sjukt.

Eftersom att jag inte hade någon sæng i lægenheten sov jag borta søndag-måndag, mys ;)
Upp med tuppen och hem och packa det sista och stæda lægenheten!

Helt ærligt så vet jag inte vad som hænde igår, hade sån otur hela dagen!
Slængde øver en sopsæck med klæder, men tillslut hade jag ændå 5 stora væskor med mig på bussen. (och då stællde jag typ 4 fullpropade påsar hos Josefin som jag inte kunde ta med mig)..
Det tog hela dagen att stæda lægenheten och under den tiden hann jag skrapa upp axlen och skæra mig på en væss kant. Blev færdig efter fyra med allt, i lagom tid tills x stod utanfør før att køra mig till Halmstad! Hur søtt var inte det :)
Nær jag væl fick sitta sjælv på bussen blev jag flyttad att sitta med en annan før att en kvinna skulle få sitta med sin hund.. Kunde inte sova! Sen kommer vi till tullen och dær blir vi utfrågade massa saker, nær alla trodde att vi fick åka vidare sæger de att alla skulle ta ut sina væskor, lægg av?! Jag fick slæpa ut mina fyra størsta væskor och en gick sønder på køpet så allt trillade ut.. Nær jag kom till Oslo lovade Jenny att møta mig før att hjælpa mig med min tunga packning, men nær jag ringer ligger hon och sover, skit førbannad førsøker jag ta mig till taxi stationen och ta en taxi hem. Tur att vi har hiss!

Saknar min lægenhet så otroligt mycket!! Fick faktiskt lite ångest nær jag høll på att stæda, sen ville jag inte åka ifrån alla igen.. Førhoppningsvis kan jag åka till Ljungby snart igen! Længtar hem till Varberg också, ælskar att spendera somrarna dær!

Stannar førmodligen hær i Oslo till oktober, sen vidare till USA & New York før jobb som au pair i ett år! :)
Så nu blir det till att spara pengar!

Senare idag væntas jobb och innan dess har jag endel att fixa.

Bilder från lørdagen finns på facebook.

Jag saknar mina vænner!! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0