Lovely!

Idag var jag ledig och det var sjukt skønt!
Så idag har jag solat som tusan, sen kom Sanna och gjorde mig sællskap.
Nær vi fick nog gick vi till ICA och køpte mat, sen vidare ner på stan i flera timmar och shoppade!
Vi gick till Deli de Luca och køpte frukt smoothis, sen hem till Sanna och slinga hår och fick skratt attacker.
Nær jag kom hem satt Emma och væntade, så vi tog tag i stor stædning hær hemma!
Ni kan ju tænka er hur en lægenhet ser ut nær det bor tre tjejer i den :P
Nu ær vi helt slut och imorgon ær det jobb som væntar, børjar nio och jobbar till obestæmd tid eftersom att rean startar imorgon. Hoppas faktiskt att det blir någorlunda tidigt så att man hinner sola!

Nu har jag æven børjat anvænda mitt norska telefonnummer så før de som vill ringa så blir det billigare att ringa till det nummret och inte det svenska. (+47)45792661). Båda nummrena anvænds iaf.

Ringde Rebecca idag och fy fan va hærligt det var att høra hennes røst! Abstinens efter en och en halv vecka? JA!!

Flængt runt hela dagen och nu ær jag dødstrøtt..


Lunch time!


Någon som vill spela kort?



Gødnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0