Dagen efter..

Hej!

Nu ær det dagen efter midsommar och man borde vara bakfull och ligga i sængen hela dagen. Men så ær det inte før min del! Jag drack endast några glas vin igår, gick hem runt 12 tiden och vaknade pigg och glad! :) Har lægenheten før mig sjælv eftersom att Jenny och Emma sov borta i natt.

Jag ska gå ut och gå nu tænkte jag, skønt med powerwalk på morgonen! MItt knæ slutar ju inte att krångla bara.. Det ger mig sømnproblem..

Vi var hos Lovisa igår och det bjøds på mat och eftrrætt! Killar med backslick och blonda tjejer befann sig dær, haha vad ska man sæga? :P Det var två killar som var søta, men en av dem var barnslig och den andra var Emmas :P haha! Kul.

Tog inte alls många bilder, men någon


Før det førsta, lægg mærke till att jag har blommigt på mig!
 Hur ofta hænder det liksom?


Våra fina krantsar vi gjort helt sjælva :)


Emma & Jenny
















haha, søt som en liten flicka!





Var mindre bilder æn jag trodde :P well well..

Nu: Træna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0