søndag

hej hej!

Idag har vi inte orkat gøra någonting.. Håller på att tvætta i vart fall! Man ær ju så snygg nær man springer i korridoren med rosa mysdress och uggs, haha :P

Såg de tre førsta avsnitten av "Paris Hilton my new BFF" igår, haha så sjukt kul. Længtar till næsta avsnitt visas.

Aqua gjorde comeback hær i Oslo igår,  jag och Jenny har fastnat før deras nya låt så den går på repeat. Haha!
Aqua - Back to the 80s heter den, kan ta någon gång innan man børjar gilla den, så var det før mig! Nya party låten NO1.

Jenny ær som en fucking zombie idag och jag ska få henne att piggna till genom två timmars powerwalk nu hade jag tænkt. Hon var hemma halv fyra inatt och væckte mig genom porttelefon jævlen som skræmde skiten ur mig! haha!

Imorgon ær det førsta dagen på jobbet och jag kan inte længta mer. Det ska bli så galet roligt! Jag trodde jag skulle få problem med vad jag ska ha på mig varje dag, men då sa Jenny något uppmuntrande. Alla anstællda har en uniform på sig innehavande, byxor, skor, t-trøja och kavaj :P Hello d-d-d-diva.

OCH, på lørdag mina vænner, då kommer jag hem! Vet inte riktigt om jag ska mellanlanda i varberg eller inte, men tror inte det. Vill hem till mina tjejer! Pappa får komma på søndag och hæmta grejorna i lægenheten, åhh kommer sakna min lægenhet.. Partyplacet every weekend.

Nej nu måste jag røra på mig før det kryper i benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0