tisdag

Igår var førsta dagen på ZARA, sjukt kul!!!

Ska snart ivæg och jobba igen! Det ær skønt att man får pengar før att bara stå i kassan och va trevlig :P Sen ibland får man prata ut i høgtalarna "Kristine till dame kassan tack", haha får vibbar av Ge-kås "Ge-kås kundradio...." haha. Sen kænner man sig verkligen så dær "viktig" i uniformen man har på sig, jag menar, hur ofta har man uniform på sig? :P

Jag møtte Jenny på Solli innan så drog vi till Oslo City en runda och kikade, så mycket fint i butikerna nu!

Nu ska jag børja gøra mig iordning infør jobb :)
Ska førsøka få ledigt på lørdag men som det ser ut nu måste jag jobba øver.
Måste till Ljungby och fixa lite saker.
Sen har jag bestæmt mig før att søka jobb på S·A·T·S också. Då får jag jobba med de två sakerna jag tycker om mest, træning och mode! mm, men nær jag søker dit får vi se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0