tältningen..

tältingen igår, sjukt kul! Dock tältade jag inte men var inte hemma försen vid 03.00 :P Det var gitarr spel och det sjöngs massor. Elden värmde oss och jag och Rebecca grillade marshmallow! Sjukt härlig sommar kväll. Jesus sprang på vattnet, haha eller man kunde trott det! Vi drog till utebadet för att kolla på några som badade och de där blåa plastet som låg på kunde man springa på, det såg alltså ut som att de sprang på vattnet :P
Försov mig idag.. Missade ett prov! Så nu måste jag skynda mig så jag kan prata med min lärare :P

Ikväll blir det förmodligen bara att vila & plugga! Kanske dra en film? ;)

Min lägenhet ser ut som skit just nu för jag har inte haft någon ork eller tid till att städa! Det kanske man borde göra idag..
Jag hade gjort vad som helst för att få sola hela dagen! Men icke, istället ska vi sitta i skolan och jobba övertid som vanligt!

Nu måste jag kila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0