STUDENT 2009 - imorgon

hej..

Vilken stressig vecka det har varit.. men ändå så rolig!

Nu har jag städat min lägenhet, färgat håret och väntar på klippning.

Imorgon är det studenten och jag kan knappt bärga mig!!!
Dagen börjar med champagne frukost hos Maja med klassen där det kommer frossas i  smörgåstårta, tårta och champagne :)

Längar så otroligt mycket till min kära släkt och vänner kommer!
Jenny är hemma från Oslo och har inte träffat henne på evigheter, fan va kul detta ska bli!!

Har bara en sak att klaga på, JÄVLA KUK VÄDER!! (ursäkta ordspråket men kan man bli mer förbannad över regn?)

Hade jag haft tid hade jag lagt mig i sängen och somnat nu, men det funkar ite riktigt så idag..

Nu ska jag fortsätta fixa & sy på min balklänning :P haha.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0