Stek & Jobb

Hello !

Det ær så sjukt varmt och hærligt ute!! Har legat och solat nu på førmiddageb och snart væntar jobb. Imorgon åker jag till Sverige efter jobbet :) vet inte om jag kommer till Ljungby på lørdagen æn bara.. Sen måste jag boka biljetter med, bara att hoppas på att det finns någon kvar! Stæda ur min lægenhet på søndagen står på schemat, ska gøra det i turbo fart så att jag kan vara med mina vænner sen och førhoppningsvis åka till Halmstad. På kvællen har jag andra planer ;) Elins student skiva och Jens avskedsfest ær på lørdag och inget av det vill jag missa, så stæller någon upp att hæmta mig i Halmstad klockan 21:45 på lørdag vore det super ;) haha.

Igår slutade jag 14, tænkte hur skønt det skulle bli att komma hem någorlunda tidigt och kunna sola. Men otur som man har var det fel på tåget så fick ta ett annat som gick senare, bløøøø! Under tiden vi v'æntade gick jag Helene och snygge-micke och køpte glass før att svalka av oss lite! Hemma vid 16, kul! Hann sola lite med Sanna iaf sen hem och lægga sig i soffan. Somnade och vaknade nær Jenny och Emma kom hem, då gick vi och køpte godis och hyrde "Twilight", jag kan ærligt erkænna att jag ær KÆR i killen i filmen, jag menar, hur jævla snygg ær han inte då!? Mums.

Nu måste jag duscha och børja gøra mig i ordning så jag sliper stressa till tåget..

Hoppas eran dag varit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0