sista minuten, som vanligt..

Jag borde egentligen ha gått och lagt mig för länge sen, men sen som man är har jag fortfarande inte packat klart, tvättar och hade behövt röjja upp lite i lägenheten.. Mitt i allt börjar jag måla naglarna, så kan inte packa färdigt, vad fan tänker jag med!? :P menmen, har sju timmars bussfärd framför mig imorgon så har lång tid på mig att sova då. Jenny jobbar till sent imorgon så Sanna kommer att möta upp mig på stationen och få umgås med mig hela dagen :)

Var på bio tidigare idag med Niclas, Rebecca & Josefin. The Hangover (baksmällan), så jävla rolig! Kan lätt erkänna att det var den roligaste filmen jag sett! Sen blev det grillning med ett annat gäng.

Nu måste jag kila ner i tvättstugan igen.. Blä!
Packa med kanske? :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0