OSLO

Gick upp klockan 6.00 i morse men ändå höll jag på att missa bussen till Halmstad. Haha kul om jag hade lyckats med det! Efter en sammanlagd buss resa på typ 6 timmar kom jag fram till Oslo. Fick sitta jämte en utlänning, han satt på halva mitt säte också och luktade något så fruktansvärt.. Hans fru satt och spydde och hans barn skrek! Det var ingen lugn resa.

Väl framme i Oslo mötte Sanna och Hans upp mig :) wiiiee. Vi gick från Oslo Gallerian till Oslo City och mötte upp Tonje och en av Hans kompisar. Vi satte oss och tog en öl. Så sjukt mycket folk ute!! AC/DC spelar här idag och norskarna är inte sena på att festa. Vi gick och åt en bit mat och sen till Tonje och sen Sanna..

Jenny jobbar till 22 ikväll så vi funderar på om vi ska ha slappe kväll eller gå ut.

Älskar språket och det är faktiskt inte alls så svårt att förstå! Ibland när Tonje pratar fort hänger man inte riktigt med :P

Trivs redan som fisken i vattnet och älskar storstads livet!

miss my friends & tack för alla fina sms jag fått idag :)

peace and ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

honey! nu ångrar jag att jag inte åkte med:P

2009-06-15 @ 20:55:24
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0