Kick ass night!

Vilken galen kväll det var igår! Jag fick ju som sagt inte  komma till min lägenhet innan klockan sju. När jag kom innanför dörren satt Holst, Tim och Ted i min soffa. Rebecca & Josefin hade gjort taco, Mary, Emelie och Elin var här också. Det hänger ballonger överallt och Josefin skrev en sång till mig som de sjöng! Haha klockren. Därför tänkte jag dela med mig av den ;) melodin är Lasse Berghagens, en kväll i Juni! (han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna..)

Det är en kväll i juni när sommarn é som bäst
Erica drar till Oslo, hon som vi gillar allra mest
I en butik hon nu ska jobba, träffa norskar hela dan
Kanske är hon snart tillbaka, kanske stannar hon i stan

för.. När erica ------ ---- och hon bantar varje månda
men nu drar hon ifrån Ljungby, lämnar båda goalies kvar

Våran drama queen hon är, alltid dramatik runt hörnet
Kanske Ljungbys största ego, ja det kommer att bli tomt

Nu har hon fått en chans för livet och ska kasta sig rakt ut
Hennes tid med hoss i Ljungby, alldeles snart är den slut

Lycka till nu på din resa, till en kick ass karriär
Håll dig till en Norsk i veckan, lugnare än det vart här

för.. När erica ------ ---- och hon bantar varje månda
men nu drar hon ifrån Ljungby, lämnar båda goalies kvar!


haha fanns lite i texten som jag inte ville dela med ig av ;)

Tiden har gått fort och redan imorgon åker jag till Oslo. Ganska sjukt faktiskt! Mary gör mig sällskap till Oslo imorgon, hon har också planer på att flytta dit :)

Idag är det grymt väder och jag hoppas på brännboll!!

Lite bilder på mina älskade vänner























Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du måste lova att du kommer hem snart igen <3 kommer sakna dig på midsommar.:(

2009-06-14 @ 13:01:21
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0