hejja Sverige!

igår kom jag till Ljungby (tack vare mina kära vänner Rebecca & Josefin som hämtade mig i Halmstad) och måste säga att jag faktiskt saknat det liiite, men bara lite!

Startade med förfest hos Elin, sen drog vi til harry's och sen till Jens! Satt på harry's och snackade med killen från BWO, ganska pinsamt faktiskt..
Hade så sjukt kul igår iaf! Traskade hem från Jens klockan fem på morgonen med Mattias, Andreas, Elin och Qvant som sällskap. Vaknade idag av att pappa står jämte min säng och ringer min telefon för att jävlas med mig! Tack.. Han fick sitt straff genom att få åka och köpa frukost till mig, mohaha!

Så nu har vi flyttat ut alla mina saker ur lägenheten, utom skor, kläder osv.. Och jag börjar bli lite orolig för hur jag ska få med allt i mina väskor på bussen imorgon. Nu återstår packing av det sista som ska med till Oslo och grundlig städning av hela lägenheten.. Fy fan..

Nu måste jag rappa på för snart blir det käk med tjejerna på Kim Thai :)

(bilder från gårdagen kommer imorgon)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0