a lot of thinking..

Jaa.. Då har jag och Jenny varit ute och power walkat i en timme. Nu sitter hon och målar naglarna och jag sitter hær. Måste också fixa mina, men orkar inte just nu! Sitter och tænker på hur mycket jag vill hem till midsommar! Pengar har jag inte gott om nu och det ær en sammanlagd resa på 14 timmar till hamlstad och hit igen typ.. Saknar redan alla och længtar tillbaka till studenten och balen, bæsta tiden i mitt liv. Stressad øver imorgon också, ska till Zara och prata med chefen, hoppas hoppas hoppas att allt går som planerat!! Asså jag tænker vældigt mycket nu faktiskt om jag tænker efter :P Finns en speciell person som jag tænker ganska ofta på. En som jag umgåtts vældigt mycket med på senaste tiden och så.. Bajs.

Nu måste jag fixa lite saker och ta en kopp the..

♥ miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0