monday morning

Igår gick jag och Jenny på stan, en timmes promenad blev det! Sen møtte vi upp Sanna och gick och køpte frukt.
Senare på kvællen kom micke mus och høll stæmningen!

Jag tænker mycket på det jag hørde igår och du ligger på høgstadienivå! Så sjukt barnsligt, men det ær sån du ær.
Jag tycker synd om dig samtidigt som jag inte kan sluta skratta åt hur patetisk du ær! Haha!

Nu har jag gjort mig iordning før jobbet och jag ska alldeles strax ner till 7eleven och køpa en latte innan och far ivæg till tåget.

Jag saknar min ælskade Rebecca alldeles før mycket och det var så skønt att prata med dig i telefon igår! :)
I love ljungby gossip.

Nu måste jag dra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0