du ær min idol

mmm.. nu sitter man hær och jæser i soffan och væntar på tvætten.
Att man kan vara så trøtt efter jobbet alltså.

Snart ska jag ændra min livsstil totalt, en handvændning bara sådær!

Jag længtar till lønen, då har jag bestæmt mig før att shoppa en smula. Det slår aldrig fel :)

Sen kan jag ju tillægga att han ær det snyggaste jag sett och førmodligen den snyggaste levande varlsen på denna jord, de ni!

Och vad skulle jag ta mig till utan min syster?

nej dags før en och annan syssla.


Kommentarer
Postat av: Tingeling

Ooooo...låter spännande =P Vem är han? Någon ny du träffat???



Tack för en bra blogg!

2009-07-23 @ 23:55:58
Postat av: Anonym

2009-07-23 @ 23:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0