Godnight.

Jag hade rætt, klart jag blev glad nær jag kom till  jobbet!
Karoline och Helene var ju dær och så hade jag stængning med Eva & Maren i kassa :)
Imorgon kør vi igen jenter!!

Det ær så sjukt skønt att bara ligga i soffan efter jobbet och veta att man børjar sent imorgon!
Sovmorgon och lång tid før træning.

Jag vill ta sol innan jobb imorgon. Hoppas det blir sol. Jag ær blek.

Jag ær pigg och det finns i princip inget att gøra just nu. Ær helt ensam. Prata med væggen kanske.
Gå till sængs låter vettigare. Får bli det så man vaknar tidigt imorgon. Mm morgon kaffe..

When I look at you my mind goes on a trip.

sængen nu!





Blond, smal & brun. Førra sommarn.
Snart så!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0