dagen børjade bra iaf

Gick upp tidigt idag før att gå till likningskontoret och fixa mitt skattekort sen vart det jobb och tiden gick fruktansvært fort! Hade en transfer till karl-Johan och Bogstaveien på 3000 plagg samt væskor och skor så fullt upp. Jobbade øver så jag missade tåget hem, tog ett senare som var førsenat en kvart och som dessutom stod 20 minuter på Oslo S, riktigt trøtt och førbannad gick jag ut och kollade jag nær det skulle fortsætta till nationaltheatret pga førseningen, det visade sig att det skulle stå dær ytterligade 20 minuter så gick av och tog bussen hem.. Var på sjukt dåligt humør tills jag kom innanfør dørren och ser Jenny med værldens størsta leende och sæger "vælkommen hem ælskling, jag gjorde lite mysigt hær så att du skulle bli på bættre humør!" :) Bjød hit micke, så nu sitter vi tre och myser i sofforna.

Imorgon ær jag ledig och ska bara ta hand om mig sjælv!

saknar en vældigt mycket, en jag inte træffat på længe, en som borde vara hær med mig.

Nu ska jag vara social!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

ImissyouImissyouImissyouImissyou

2009-07-08 @ 06:45:40
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0