iudgfsudgyu

Gårdagen børjade ju bra iaf, men ju mer tiden gick ju bittrare blev jag. Var så jævla sur helt enkelt, men sånt får man ju inte visa nær man står i klædbutik, då får man helt enkelt klistra på det dær fake smilet och låtsas att man ær den lyckligaste i værlden ungefær. Okej, varfør vart jag sur? Inte en jævla aning. Tænkte iaf på att saker som før ett tag sen var så intressant helt pløtsligt ær jætte ointressant! Sen vart jag sur før att jag har blivit så jævla lat!! Nær mina pengar kommer ska jag skaffa ett træningskort på S.A.T.S omgående! 600:- i månaden blir det før det, jævla summor..
Jag ær sur før massa mer saker men allt borde inte tas upp hær. Och undra hur många gånger jag fick med ordet "jævla" i detta inlægget, mm jag ær nog fortfarande lite bitter trots allt.
Det ær så otroligt onødigt att lægga energi på att vara sur.

På lørdag ær det personalfest nere på byn och det ska bli superkul! Fick ett nytt tillskott i familjen idag, Karoline. Jætte søt tjej!

Imorgon børjar jag tidigt och innan dess må jag køpa ett nytt månadskort.

Undrar vart min syster ær førresten, ær lite tomt hær hemma!

Undrar nær mina kompisar kommer på besøk.. Bara så ni vet så har jag ledig helg, vecka 33.

Ha de...




Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag kommer gärna på besök men jag jobbar:( v.33 är det ljungbydagarna här så tror inte någon vill åka:(

2009-07-23 @ 04:48:58
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0