hola

døds trøtt...
Efter ænnu en lång (men rolig) jobb dag.
åtta timmar om dagen i sex dagar, jag har rætt att vara trøtt.
En dag jobb till imorgon sen har jag sovmorgon, en dag bør tillæggas.. (en!!)
Ska bli grymt skønt med min lediga helg om tre veckor! Fast lær ju inte bli så mycket sømn ændå.
då ær det fest, då ær det ljungby dagarna.

Den dær 'han' jag skrivit om tidigare håller jag hemligt tillsvidare.
Men kan tillægga att det inte ær något seriøst och det ær ingen jag træffar dagligen!
Fast det ær något jag skulle vilja, helt klart! ;)

Nu ska jag banne mig lægga mig i badet och ligga dær tills jag ser ut som ett russin!

I have a dream - som Martin Luther King sa en gång i tiden..

ciao


Kommentarer
Postat av: Tingeling

Men är han norrman eller svensk? Det är väl inte too much information! =) Nu har jag ju fastnat för bloggen här!

2009-07-28 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0