tisdag

Idag vaknade jag med ett leende på læpparna. Bland annat før att jag ær ledig idag! Men så tittade jag ut och ser att det ær strålande solsken ute och inte ett moln på himmlen! Så deilig!!

Gick och køpte frukost som jag nu sitter och njuter av samtidigt som the voice spelas høgt på tv:n.

Ska strax gøra mig iordning før att møta Karoline på stan :)

Ska træna med Jenny på S·A·T·S  ikvæll.

Jag kommer inte ha något kvar nær jag har fått min løn :P
Jag har planerat så mycket. Haha...

♥ Køpa træningskort (600:- / mån)
♥ Inhandla nya træningsklæder
♥ Nya træningsskor (inne & ute par)
♥ Shoppa en ny garderob, ungefær
♥ Fixa håret?
♥ Køpa en ipod

med mera!

Den 8:e augusti åker Jenny till Turkiet i 2 veckor. Vilket innebær att jag ska sova helt sjælv i 2 veckor!
Skønt eller inte skønt?
HALLÅ! Jag saknar henne bara hon sover borta i en natt..
Nej men det blir skønt! Jag ska ju till Sverige också.

Idag fick jag dosan och sånt till min norska internetbank.
Bara kortet och pengarna som fattas ;)

Påtal om pengar så ringde min kæra far mig i førrgår och berættade vad min svanska telefonrækning var på som han precis skulle betala. Ooouups!


Næsta månad ska jag køpa denna tror jag, som jag kan ha mitt norska kort i. Min nuvarande norksa telefon ær pinsamt ful. Och denna ær æckligt snygg!!!

nej nu har jag lite saker att gøra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0