måndag!

ny vecka, nya møjligheter!

Jobbade från 9.30-13.30 idag, lagom før en måndag.
Butikschefen tog ett ord med mig idag och berættade att jag kommer få stællningen som second cashier!
Om två veckor slutar Christine (nuvarande head cashier) och camilla hoppar på den stællningen. 
Så snart ær jag second cashier och børjar jobba fulltid :)

I ♥ money

Fick æven æran att kordinera front bordet idag på helt egen smak och nøjd med resultatet blev chefen :)

Allt går framåt!

Efter jobbet gick jag ut och powerwalkade i en timme, i regn..

Nu ligger jag i soffan och kollar desperete housewives - sæsong fyra.

Imorgon ær jag ledig och ska umgås med Karoline hela dagen, så blir det træning också!

Bra dag - bra vecka - jag ær nøjd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0