kos med karoline

Idag har jag bara slappat och umgåtts med Karoline!

Vi åkte till ekeberg dær Norway Cup pågår (typ værldens størsta fotbolls cup).
Mitt i allt ihop børjade det regna, trist. Men vi kikade runt lite sen tog vi trikken tillbaka till stan.
Gick runt på Oslo City och ønskade att vi var milionærer.
Efter en stund dær køpte vi oss en varsin frukt smoothie och åkte hem till mig!
Vi har en super rolig plan till høsten!! De gleder meg skikkelig mye.



vi var fångna av en stormvind!!




Imorgon børjar jag inte jobbet førsen 17.30, så innan dess ska jag træna arslet av mig (bokstavligt talat haha).

Nu, spara energi till imorgon och tænka på mina fina tjejer i Ljungby som jag saknar!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag antar att usa bara var snack från din sida då?;)

2009-07-29 @ 06:40:32
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0