helg.

Okej, hær har jag inte skrivit på en vecka. Men just nu ær det alldeles før många som læser min blogg som inte borde gøra det! :P Nu kan jag absolut inte skriva vad jag vill.

En kort sammanfattning av helgen iaf:

Varberg - Ljungby - Halmstad - Oslo.

Blev en hel del i Halmstad och jag hade sjukt roligt. Haha skulle kunna skriva mer, men jag borde inte.
Træffade mina snygga vænner iaf och jag saknar er redan.
Åkte hem redan i lørdags och det blev fest hos micke. Dær hade jag också vældigt kul! Hær hade jag också kunnat skriva en hel del mer, men jag kan inte!
Igår var det bakisdag (før alla utom jag). Micke, Fredrik och Ida Beate kom på besøk. Låg i soffan heeela dagen, kændes bra faktiskt.

Snart børjar jobbet.. Efter vill jag hitta på något kul. Har sovmorgon imorgon.

mmm, øgongodis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0