gaaah!!

æntligen hemma efter en sjuk jobb dag!

Kom till jobbet och møttes av en stressad kristine som sæger: "du ska stænga alla sju kassorna ikvæll och ska vara sjælv kassør hela kvællen" Dessutom var jag och Karoline sjælva på barn och dam avdelningen, helt sjukt. Mycket folk och kaos.

Jag stængde alltså sju kassor (sju!!!) sjælv. Øvertid blev det idag och kom precis hem, bløt som fan och sur som en citron.. Eftersom vi fick vænta på tåget i en timme satte vi oss på Terassen och tog en varm choklad. Mys med Eva.

Men glad med en gång blev jag nær kom innanfør dørren och såg att Madelene och hennes pojkvæn æntligen kommit hit på besøk från Sverige :)

Nu ska jag och jenny nana så att vi orkar upp tidigt imorgon. Øppning står på schemat...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0