vill, vill, vill



Jag längtar ihjäl mig till klockan 17 imorgon då de ska ringa från make-up artist utbildningen!! Tänker på vilka frågor de kommer ställa, när jag får veta om jag kommer in, vart jag kommer in osv. Har pratat med min mamma i en timme om detta idag, hon är lika exalterad som jag! Pappa däremot förstår sig inte på smink men är glad om jag gör karriär, haha! Har kollat på andrahands lägenheter i Göteborg samt vanliga hyres lägenheten. Sjukt att det kostar lika mycket att hyra ett rum i andrahand på 15kvm som en vanlig lägenhet. Men kommer jag in i Göteborg har vi kommit överrens om att jag bor hemma (panik!!!!) tills jag hittar en lägenhet jag vill ha och kan betala för kanske redan under utbildningen. Jag går ju trots allt isf från 09-13 varje dag, så ett jobb är inte omöjligt om det finns i dessa tider. Nu ska jag duscha, sen sova. Snälla låt dagen gå fort imorgon..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna för dig gumman.. O jag vill med att denna dag så gå fort fram....

2009-12-10 @ 07:26:29
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0