tjugoandradecember


hey hey hey! När jag kom ner på stan tidigare idag slog det mig att jag inte köpt en enda julklapp, jag fick panik. Så jag mötte upp Camilla och hennes söta dotter på två år och shoppade loss i Västerviks centrum och visst lyckades jag få ihop alla klappar otroligt nog! Började packa lite smått när jag kom hem men insåg genast hur tråkigt det är att packa, så vi kör på en sista minuten imorgon så får vi se vad som åker med och inte. Nu ska jag sova, dock hoppas jag att jag kan somna på bussen imorgon för 5 timmar på en buss är inte kul!
Nu har jag även nytt nummer också för er som missat det: 072-20 10 872.


Kommentarer
Postat av: Noname

God Jul!

2009-12-23 @ 09:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0