snöstorm, hemska nyheter och bio



Helt sjukt vilket snökaos det vart här i Västervik idag! Till och från jobbet snöade och blåste det så mycket så man såg max 7 meter framför sig, håret frös till is och paniken började inta kroppen. När det var som värst flög tankarna iväg mot en sandstrand, 30 graders värme och en paraply drink! Hallelulja. Men nu har jag bokat biljett hem och jag kan inte längta mer än att få träffa min fina familj. Och jag ska få träffa min bästa Olivia som även ska få sätta saxen i mitt hår, nu blir det kort! Som heta Rihanna på bilden ovan! Eller? Jag, Nicke och Rebecca var på bio idag med, Luftslottet Som Sprängdes, kanon! Och påtal om de två så ska de lämna Västervik på söndag med hela flyttlasset, I DON'T LIKE! Men snart är det april och då tar jag mitt flyttlass till Göteborg. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0