merry xmas



Det var så skönt och mysigt att komma hem till familjen igår! Under granen låg sjuuukt mycket klappar, det framgår inte på bilden tyvärr. Vi systrar sov i Pappa och Pias säng inatt så de spenderade natten i våran fina husbil, hade lätt kunnat ha den som lägenhet! Medans Janina och Jenny låg och snarkade, vred och vände jag på mig länge innan jag kunde somna. Jag gick upp och satte mig i soffan och kollade på granen och riktigt njöt av att vara hemma. Idag gick vi upp goa och glada, men inte lika förväntansfulla som vi var när vi var små. Saknar den stämningen lite! Fick jätte fina klappar och magen är nu som en ballong, precis som varje år. Snart kommer broder Johan och hans tjej och då blir det julklappsleken, men inte försen vi kört tillbaka gamlingarna!
Nu ligger vi systrar i sängen och myser framför Anna Ankas jul på datorn.

Kom på att jag inte köpt någon alkohol till imorgon och det måste lösas snabbt! Har heller ingenting att ha på mig :( S.O.S please someone help me!

HA EN FORTSATT BRA JUL NU MINA FINA LÄSARE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0