hangover

Nu ligger jag i soffan hos kusinerna och mår väldigt illa. Gick hem i regnet klockan sex i morse, tack gode Gud för att jag inte hade klackar på mig igår. Gör ett tappert försök att utvärdera gårdagen, men det går inget vidare! Men det hör väl till att ha luckor? Det var en perfekt förfest hos Bengtsson med ölspel som förmodligen la grunden för luckorna. Kommer ihåg att jag inte betalade något inträde, hur kunde jag komma förbi det undrar jag. Men det gick och jag gjorde inte av med en krona igår, gott. För att sammanfatta kvällen så var den nog sjukt kul, speciellt efterfesten ;) haha.

Har det mysigt med Johan och Malin nu och vi ska snart ner till maxi och köpa gotte! Jag älskar att umgås med familjen! Men klockan 18.00 ska vi ha en kär återträff med tjejerna uppe på Mc D såklart. Kan inte beskriva hur mycket jag har saknat alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0