fuck it

Mötet på Mc D igår med tjejerna och Jocke fick mig att tänka till! Ungefär "herregud, vad är det här?". Efter flera tappra försök att komma ihåg fredagen gör att jag får mer och mer ångest! Men jag hade kul, eller? Ja det hade jag förmodligen men vissa saker borde vara ogjort, eller? Vafan, man ska väl få ha kul utan att ha ångest?! Skit samma, jag är ung och ibland får man tänja på gränserna! Haha!

Denna natten spenderades iaf hos Louise och idag gick vi och solade, galet skönt! Snart blir det möte med tjejerna igen och planering av dagens aktivitet ska utföras.

Blev så glad nu, Fredrik skrev att han också ska flytta till Göteborg fast nu redan första januari!! Det blir nog super!

nej, nu ska jag fräsha upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0