en bra dag med fina människor


Det blev ingen tjej kväll idag då Camilla och Amanda blivit sjuka. Men det kommer fler tillfällen! I ren protest mot detta eviga snöande gick jag i tre decimeter snö till maxi och hämtade ut min nya, fina, underbara, bästa, vackra, fantastiska mobil! Kärt barn har många namn. Fin present till mig själv! Och på tal om present så har jag födelsedag imorgon, absolut inget speciellt då 19 kan vara den mest meningslösa åldern efter 17. Men för att komma till saken så fick jag en tidig present av Rebecca och Niclas, all deras mat! (Ingen kan förstå hur mycket mat de människorna har!!!). Så nu har jag så mycket mat i kyl, frys och skafferi att jag knappt kan få igen dörrarna, helt seriöst! Kommer ha mat i ett år framöver. Verkligen snällt av dem, blev så glad :) Framåt kvällningen gick jag hem till mysisarna för skratt och kortspel! Vi satt och lyssnade på roliga ring och meddelande signaler på någon hemsida då jag fick den brilljanta idén att vi skulle göra Spider Pig (simpsons filmenmed Niclas! Vi skulle alltså hålla upp honom i ryggen mot taket och han skulle gå fram och tillbaka samtidigt som vi skulle sjunga "spider pig, spider pig.." osv. Det gick inge vidare bra, men tanken på att vi skulle lyckas får mig att bryta ihop i skratt!! Haha. Vi ska lyckas någon gång och då ska vi få med det på film!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!! fyfan vad kul.."spider pig spider pig"/ mary

2009-12-20 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0